loading...
دانلود آهنگ جدید رسانه ساعت موسیقی
ساعت موسیقی بازدید : 613 دوشنبه 23 آذر 1394 نظرات (0)

دانلود در ادامه مطلب

koohyar naghavi

دانلود مستقیم 128 

 

دانلود مستقیم 320 

 

 koohyar naghavi

متن ترانه

.ای ستاره شبای من

ای تمومه لحظه های من

تو نباشی از غم پرم

از شب شکست میخورم

ای تمومه بودو نبود

بی تو از لحظه هام چه سود

عاشقانه عاشق تو ام

با عشق از ته وجود

هر روزو هر ساعتو هر ثانیه

عشق بین ما خیلی عالیه

تو وقتی کنارمی زندگی جاریه

دوریه تو برام میتونه خیلی سخت باشه

وقتی هستی آدم میتونه خوش بخت باشه

هر روزو هر ساعتو هر ثانیه

عشق بین ما خیلی عالیه

تو وقتی کنارمی زندگی جاریه

 

دانلود آهنگ زیبای کوهیار نقوی به نام شبهای من دانلود آهنگ زیبای کوهیار نقوی به نام شبهای من دانلود آهنگ زیبای X هنگ زیبای کوهیار نقوی به نام شبهای من کوهیار نقوی کوهیار نقوی کوهیار نقوی کوهیار نقوی کوهیار نقوی کوهیار نقوی X دانلود آهنگ زیبای کوهیار نقوی به نام شبهای من دانلود آهنگ زیبای کوهیار نقوی به نام شبهای من دانلود آهنگ زیبای X X دانلود آهنگ زیبای کوهیار نقوی به نام شبهای من دانلود آهنگ زیبای کوهیار نقوی به نام شبهای من دانلود آهنگ زیبایه X کوهیار نقوی X دانلود آهنگ زیبای کوهیار نقوی به نام شبهای من دانلود آهنگ زیبای کوهیار نقوی به نام شبهای من دانلود آهنگ زیبای X  

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کیشوند در تاریخ 1394/11/01 و 14:06 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون اهنگ خوب بود

این نظر توسط amir hosein در تاریخ 1394/10/09 و 19:36 دقیقه ارسال شده است

سلام من از سایتتون بازدید کردم مطالبتون خوبه اگه خواستی به وبسایت منم سر بزن و اگه دوست داشتی ادرسمو با نام سایت اصلی شارژ رایگان لینک کن
www.nitrogen7.rozblog.com

این نظر توسط mahdi در تاریخ 1394/10/08 و 13:27 دقیقه ارسال شده است

سلام مدیر سایت نیک موزیک هستم شما موزیک ارسال کردید پخش موزیک در سایت ما هزینه داره مبلغشم 5 هزار تومان اگه خواستید موزیکتون پخش شه این مبلغو از این آدرس پرداخت آنلاین پرداخت کنید بعد پرداخت نظر بدین بعد موزیک در سایت قرار خواهد گرفت اینم آدرس پرداخت آنلاین: http://www.nik-music.ir/pay

این نظر توسط لیدا در تاریخ 1394/09/25 و 9:12 دقیقه ارسال شده است

\" چای \" ...

چه بهانه \" عاشقانه \" ...

خوبیست ...

برای ...

کمی با \" تو \" نشستن ...http://megalink.ir/

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1394/09/23 و 11:45 دقیقه ارسال شده است

عالیه هنرمند زنده باد


کد امنیتی رفرش
درباره ما
ساعت موسیقی جدیدترین موزیک ها فیلمها و ویدئو موزیکها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 219
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 219
  • بازدید ماه : 4,071
  • بازدید سال : 17,314
  • بازدید کلی : 173,058